22 Temmuz 2014 Salı

SKIN79 Vip Gold Super Plus BB Krem doğal bej

  Lila kutu sayesinde tanısmıs olduğum bir üründen bahsedeceğim Vip Gold Super Plus BB Krem doğal bej özellikle yaz aylarında ve bunaltıcı sıcaklarda ben gibi makyaj yapmayı sevmiyorsanız BB kremler kurtarıcımız içerdiği adonesin ve arbutin maddeleriyle kırısklığı gideren cildi hem uva ve uvb ısınlarından koruyan  cilde ağırlık vermeden kalıcığını saatlerce koruyan bir ürün .Nemlendirmesi süper yaklasık 3 saattir yüzümde verdiği kadifemsi yumusaklığı çok sevdim cilt tonumu gayet  güzel  düzenledi öyle abartılacak bir kapatıcılığı yok fakat kat kat sürerseniz kapatıcılığı hatırı sayılır bir sekilde  artıyor ama yapay  durmuyor buda benimim aradığım özelliklerin basında yer alıyor ve severek kullanıyorum sanırsam çok uzun zamanda kullanmaya devam edicem bu arada cillerimden eser kalmadı yaz aylarında benle özleslesen cillerime de veda ediyorum ağır bir makyaj yapmadan BB krem kullanmayı tercih eden bir çok kişininde beğenerek kullanacağını düşünüyorum özellikle tek kat sürümle aydınlatıcı olarakda kullanılabilir 

                                                                                                                

                                                                                                            

                                                                                                            

vip gold super plus BB krem 40 gr fiyatı 73 tl  


1 yorum:

  1. Bloğu keşfetmeye geldim :)
    skın79 markasını çok merak ediyorumm :)

    YanıtlaSil