7 Temmuz 2014 Pazartesi

URBAN Care Intense Keratin Serisi

Uzun yıllar röfleli sac kullanan bir bayan olarak  saç bakımına her zaman özen göstermisimdir. şampuanlar ve saç kremleri bakım maskeleri ilgi alanımda ve bir çok  markanın  ürününü kullandım son olarak bir kuaför faciasıyla belime kadar olan saclarıma veda etmek zorunda kaldım. artık röflelide değilim ama yapılan işlemlerden dolayı saclarım sertlesdi , kurulastı her ne kadar kestirsemde ek bir bakım istiyorlar aklımdayken bunuda yazayım 2 defa kuaförde keratin yüklemesi yaptırdım saclarıma ve sonucdan memnunum eskiye oranla daha parlak ve sağlıklı gözüküyor fikir edinmek isteyen olursa diye keratin yüklemesi süper  tabi hiç işlem görmemiş bir sac yapısı beklemek zaten manstıksızlık olur.  artık evde kendimde argan yağı  ile bakım yapıyorum. kullandığım sampuan , sac kremi ve bakım maskelerinde kuaförümünde tavsiyesiyle keratin içeren ürünler kullan  demesiyle  URBAN Care Intense Keratin Serisi ile tanıstım. ilk seri bitene kadar  azimle kullandım ama  hos kokusuna rahmen ben bu ürünü sevemedim acıkcası saca istediğim yumusaklığı  parlaklığı ki kolay taranması önemli olan benim için bu etkiyi göremedim. kızımında sacları çok uzun ve dalgalı sıvı sackremini kızımın saclarını tararken kullandım ve sonuc ondada aynı sacları acmıyor yumusatmıyor  sanırım URBAN Care Intense Keratin Serisi benim tercihlerim arasında yer almıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder