10 Temmuz 2014 Perşembe

PASTEL LIP BALM SEFTALİ & PAPATYA

Yakın zamanda lila kutudan gelen Pastel lip balmları deneme fırsatını buldum öncelikle güzel tasarımına bayıldım çok şık çok kokoş  üst kısmındaki bölümden fırcası çıkıyor buda kullanımı kolaylastırıyor alısıla gelmiş balmlardaki yapıs yapıs durum  bu balmda söz konusu değil buda sevdiğim bir özelliği oldu kokusuna bayıldım sürdüğümde hafif bir tonlama ve parlaklık veriyor nemlendirme özelliği harika  bunu gün içinde kesfettim diyebilirim aslında en önemlisi benim için havalar zaten çok sıcak yapıs yapıs yağlı olmaması gayet doğal durması fiyat olarakda gayet uygun  5 gr  lık hos hatta çok hos  sunumla çıkmıs piyasa 8 ila 11 tl arasında değişiyor fiyatları balm kullanmayı seviyorsanız tüm beklentilerinizi karsılayacağını düşünüyorum
Resim yazısı ekle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder