1 Temmuz 2014 Salı

Nasıl kilo verdim merak edenler kimler???

İki çocuk annesiyim çocukluk cağlarım öyle çok zayıf celimsiz gecmedi hatta genc kızlığımda bile tombiş sayılırdım ama sonra kilomu sabitledim 172 boya 57 kilo olarak gayette düzgün bir fizikle 25 yasına kadar geldim ve final evlilik :D kızım tuanaya hamile kadığımda 59 kiloydum doğuma girerken kilom su an bile ay ben ne yapmısım durumundayım ama yazıcam :D 98 yani  alınan 39 kilo şimdi  bu 39 kiloyu aldığımı düşünen söyle 5 kiloluk bir tosun doğurmustur diye düşünsede bende öyle ümit ediyordum 1.750 gr sincap kadar bir bebek verdiler elime eee hamilelik bitti  tabi bide elalem denen teror örgütü  var ye beslen sütün artsın derken 100 ü gördüm boyda uzun enine boyuya bir hatun oldum 2. ayda sütüm kesildi hiç bu kadar kilolu olmamıstım moral yerlerde bununla beraber bakımsızlıkda basladı çünkü giydiğim hiç bir sey yakısmıyor hatta zevkime göre giyinmeyi gectim üstüme bir sey bulduğumda alıp çıkıyordum özene bözene bir alısveriş yokdu hayatımda tabi  basarısız diyetler şok rejimler  kesinlikle önermediğim kilo verdiren ilaçlar  kilonun yanında hastanelikde oluyorsunuz bizzat tecrube ettim sedyede acilin kapısından girerken yanıma gelen dr benim bir kızım var kurtar beni dedim yani  can korkusu bu  tabi bu sekilde biraz kilo verdim doğum kilolarım zamanla gitti vs vs derken ben yine 60 lara düştüm sporda yaptım aradan gecen 5 yıl boyunca en fazla 64 e çıktım 60 lar  5 sene sonra ne mi oldu ben yine hamiş ama bu sefer ilkinden tecrube var baya dikkat ettim sadece 35 kilo aldım :D bu sefer 3.250 gr bir tosuncuk olan kuzeyim dünyaya geldi ve ben yine yeniden 98 kiloydum 98 rakamından nefret ediyorum hala !!!! 2 yıl 98 le gezdim gram gitmiyor kilo  bir akşam esimle bir restauranta yemeğe gittik  benim dönüm noktam  orda cekildiğimiz bir resim oldu balyoz gibi indi beynime  ve ben oturdum düşündüm  bu ben değildim aynada görmek istediğim bu ben değildim ne yapmalıydım ne yapacakdım  sağlıksız diyetler  sok rejimler istemiyordum masallahım var istahımda yerinde ve beni bu gün 65 kilo yapan diyetimle mucizemle tanıstım tabiki dukan   aslında 65 değil 59 ama diyete ara verdim tam tamamlayamadım belli bir kilo aldım su an aldığım kiloları veriyorum :D
Şimdilik bu kadar dukan maceramı sizlerle neler yedim neler yaptım nasıl bir yol izledim paylasacağım resimlerle beni takip edin resime kanmayın  dukan yeme demiyor hatta yiyin istediğiniz kadar yiyin diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder