23 Temmuz 2014 Çarşamba

COSMED SOFT EL BAKIM KREMİ

Herkese selam aranızda hala Cosmed Soft El Bakın Kremi ile tanısmamıs olan varmı ? of varsa eğer sanssızlardansınız diyebilirim. su ana kadar kullandığım en iyi bakım kremi. özeliikle kış aylarında mevsimsel değişimler sık yıkama ki  çocukluysanız zaten o eller sudan çıkmıyor :D ve  rüzgar  bunlar bir araya gelince o hazin son catlamıs tahriş olmus  eller. oysaki ellerimiz çok önemlidir kartvizit gibi tırnaklarımıza bakım yaparız renkli renkli ojelerimizi süreriz ama bunlar tahriş olmus bir elde ne kadar güzel durabilirki ? benim için el bakımı çok önemlidir iki dakikalık bir zamanla herkes yumusacık ve bakımlı ellere kavusabilir  bunun garantisini size cosmed ile veriyorum. içeriğindeki aloevera cildi dıs etkenlere karsı korur, shea yağı cild yenilenmesini destekler baobab yağı hassas ciltlerde cilt dokusunun üst katmanlarını yeniler eslatikiyet kazandırır. e vitamini ile d-panthenol içeriği zenginlestirilen kremimiz cildin nem kapasitesini arttırır ultraviyole ısınlarının yıpratıcı etkilerine karsı savunma mekanizması olusmasını sağlar. cosmedin bir çok ürününü severek kullanıyorum ben daha önceki yazımda vanilya maskesinden bahsetmiştim  ilerleyen günlerde sulfatsız şampuan ve kreminden bahsedeceğim dehset güzeller onlara değinmeden gecemedim :D ayrıca praben ve alkol içermiyor +  sı benim için kokusu salatalığı anımsatıyor kıvamı gayet güzel nemlendirme mükemmel 50 ml ürün piyasada 19 tl ye bulunabiliyor bence her bayanın vazgecilmezleri arasına girecek kadar iddialı aranızda kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum bu kreme bu kadar hayran olan bir ben mi varım merak ettim  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder