6 Temmuz 2014 Pazar

CLINIQUE OJE DENEYİMLERİM

Uzun yıllar tırnak uzatamamıs biri olarak bakımlı ve tırnakları uzun renk renk ojeli bayanlara her zaman imrenmişimdir. ve bende tırnak uzatmaya karar verdim ama bu sanıldığı kadar kolay değilmiş  o tırnaklar manikür ister törpülenmek ister kırılmaması için bakım ister  eee hem 2 cocuklu bir anne olarak teknolojinin tüm nimetlerinden  faydalansakda bu eller ah bu eller sudan çıkmıyor ki :D ojenin artık rengine bakdığım kadar dayanıklı ve kalıcı olmasınıda önemsiyorum hiç değilse iki gün dayansın düşüncesiyle bir çok sevdiğim rengin ve bir kaç markanın ojelerini aldım bahsedeceğim ve resmini paylasacağım bu ojeyi gercekden çok beğendim dayanıklı parlak hassas ciltlere uygun  burda basta bende ne alaka demiştim ama bir insanın günde ortalama 200 kere gözlerini ellediğini düşünürsek gün içinde defalarca tırnağımızla gözümüz temas ediyor  bu gercekden önemli bir konu gözlerde kızarıklık kasıntı gibi alerjiye sebebiyet  verebiliyor CLINIQUE  parfümsüz ve alerji testinden gecerek  benden de güvenilirlik konusunda tam not almıs durumda uygulama sırasında çizgi yaratmayan fırcası ısıltısı ve kalıcılığı beni cezbeden diğer detaylar bu serinin iki ojesini kullanıyorum ikisinide severek kullanıyorum satıs fiyatı  35 tl  oje için düşünürsek biraz pahalı ama tabiki kalitesi bunu hakediyor
CLINIQUE 05 REALLY RİO 


2 yorum: