1 Temmuz 2014 Salı

CLINIQUE KORUYUCU YÜZ KREMİ SPF 30 DENEYİMLERİM

Bunaltıcı sıcakların basladığı bu günlerde hepimiz bir avuc suya bile dalıp çıkmak modundayken  güneş ışınlarının en şiddetli olduğu öğlen 11.00 15.00 arasında.
Bu ısınlardan extra korunmak gerekiyor lakin tatil bölgelerinde bizler genellikle bu saatlerde deniz yada havuz keyfi yapıyor oluyoruz.
Cildimiz için ne kadar önlem alıyoruz ?
Çocuklarımızı ne kadar koruyoruz ?
Aslında zararlı ısınlardan korunmak çok kolay hem sağlığımız acısından hemde güzel bir cilt adına :D Deride zaman içerisinde incelme, elastikiyetin bozulması(kırışıklık), kuruluk, pigmentasyon değişikliği, kılcal damarların belirginleşmesi, fotoyaşlanma ama hemen tedirgin olmayın birde faydaları var.
Günde yalnızca 5 dakika güneslenmek başta raşitizm ve kemik erimesi  depresyon vs gibi rahatsızlıklarada iyi gelmekdedir.Yani güneşssiz kalmayalım ama güneslenirken de zararlarını minimuma indirelim.

Benim terciğim CLINIQUE KORUYUCU YÜZ KREMİ SPF 30 .

Hem çocuklarım için hem kendim için güvenerek severek kullanıyorum.Ve herkese şiddetlede tavsiye ediyorum.
Alerji testinden gecmiş parfümsüz dermotolojik test edilmiş yağ içermeyen gözenekleri tıkamayan koruma özellikleri dısında  biz bayanların lekeden koruyan :D bir ürün.6 aylık çocuklarda kullanmak için dr danısın diyor.Prespektüsünde oğlum kuzey 2.5 yasında kızım tuana 8 yasında iki çocuğumda da güvenle içim rahat bir sekilde kullanıyorum.
Günesi seven günesle hasır nesir olan herkesin şiddetle kullanmasını öneriyorum.

Sizler yazın kavurucu sıcaklığından korunmak için ne gibi önlemler alıyorsunuz?
Aranızda daha önce Clınıque koruyucu yük kremi kullanan var mı?
Yorumlarınızı merakla bekliyorum.
Yeni yazılarım için takipte kalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder