9 Temmuz 2014 Çarşamba

ARGAN NATUREL NANE ÇAMURU MASKESİ

Argan naturel firmasından aylar önce set halinde gelen ürünlerini epey zamandır  kullanıyorum. aslında bloguma yazmaya basladığımda ilk yazmam gereken ürünlerin basında yer alıyordu  fakat cocuk ev kosusturma derken aklımın bir ucundan kayıp gitmiş . yaz tatile çıkmak için bavulumu hazırlamaya basladığımda elime gelen ilk ürünlerden bazıları argan serisinden oldu. hatta su anda yüzümde maskesi var :D yüzümde tatlı  bir yanma hissediyorum acı veren cinsten değil   ve ilk kullandığımda bu sadece bendemi oluyor diyerekden anneciğimede uygulamıstım sonuc annemdede aynıydı  ürünün yapısında bu yakıcı etki var öncelikle su an yüzüme uyguladığım maskeden bahsetmek istiyorum.  argan nane camuru maskesi içeriğinde dogal avakado ,zeytinyağı ,sebze gliserini , shae yağı ve kan dolasımını düzenleyen temel saf yağlar varmıs . cildi derinlemesine temizlerken yatıstırıcı etkisi var. kullanımı gayet pratik ambalajı çok hos ben bayıldım ve yüzümdeki etkisinide sevdim uzun yıllar kullanacağım bir ürün dogal olmasını gercekden çok önemli zaten günlük hayatta yeteri kadar kimyasallara maruz kalıyoruz.  bu maskeyi haftada 1 kez uygulamak gerekiyor özellikle iyi görünmek istediğiniz zamanlarda kurtarıcı cilde verdiği yumusaklık gerginlik basarılı  yüzünüzü yıkarken o yanma etkisi yerini  müthis bir ferahlamaya bırakıyor maskeyi el yüz ve vucut bakımında kullanabilmeniz ayrıca bir güzellik bu yöndende çok sevdim  ayrı   ürünlere   para ödemekdense 1 tek ürünle bir çok sey yapabilmek biz kadınlar için baya cazip ürünü  yüz    için kullandığınızda ince 1 kat sürüp 3 ila 5 dakika arasında bekletmek yeterli vucut için kullandığınızda ise 30dakikalık bir bekletme süresi var ve argan naturel kozmetik bu ürünüyle çok iddialı diyorki bu maskeden sonra cildinizde stresden eser kalmayacak ben ürünü sevdim denedim tavsiye ediyorum sizinde seveceğini düşünüyorum aranızda bu  maskeyi kullananlar var ise görüşlerini merak ediyorum 

                                                                                                     

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
                                                                               



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder